یکی از آن کار های با پرستیژ و در عین حال پر درد سر. در مورد درآمد می تواند پر درآمد باشد می تواند آب باریکه تان را هم ببلعد. در این زمینه جا برای برند های جدید باز است. اما اگر میخواهید یک کسب و کار آهسته و پیوسته داشته باشید دکوراسیون داخلی و معماری نفس گیر خواهد بود.

اولین ابزار این کار برندینگ و دومین ابزار مهم تجربه و حس مشتری از کسب و کار شماست. حرفه ای بودن یا نبودنتان را تصاویر به سختی توضیح میدهد. مشتری به شما به کیفیت کارت ویزیت و کاتالوگتان یا حتی قراردادتان نگاه میکند و در مورد شما قضاوت نهایی را انجام میدهد.

رسیدن به مشتری هم از روش های مختلف تبلیغاتی شدنی است که مطمئنا امروز شبکه های اجتماعی یکی از آنهاست.